تلخی روزگار



jazireh eshgh

روزگارتلخ است در چشمانم روزها یک رنگند........درگذرگاه دلم سردی  دستان حکایت تنهاییست ودرد من پر ز غم رسواییست.......عاشق ان بودم که روز راشب کنم ولی حال دنبال انم که شب رابا که روزکنم.........این است رسم دلهای خسته رسم مرغکان عاشق دلشکسته.



نظرات شما عزیزان:

MAHSA
ساعت10:57---22 دی 1392
سلام عزیزم من مهسا هستم یکی از بچه های پایگاه مشهد2رپ ما3ساله تو عرصه موسیقی های زیر زمینی مثل رپ.هیپ هاپ.وحتی پاپ کار میکنیم تو هم اگه دوست داشتی میتونی به جمع ما پیوندی لینک وبتم میتونی تو وب ما بزاری.منتظرتم
MASHHAD2RAP2.R98.IRاین ادرس جدیدمونه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 22 دی 1392برچسب:,| ساعت 10:39| توسط mohsen| |


قالب رايگان وبلاگ پيچك دات نت